Wyjątkowe funkcje dostępne w standardzie
Nowa Toyota C-HR została stworzona do życia w mieście i poza nim. Auto zaskakuje swoimi możliwościami i jest gotowe na każde wyzwanie.
Czytaj więcej
Toyota C-HR to innowacyjny crossover, który łączy nowoczesny design z zaawansowanymi technologiami. Niekonwencjonalna stylistyka i wydajne jednostki napędowe czynią go atrakcyjnym wyborem dla tych, którzy szukają dynamicznego i unikalnego pojazdu.
Historia Toyoty C-HR
Coupe High-Rider, to kompaktowy crossover produkowany przez japońską markę Toyota. Toyota C-HR została po raz pierwszy zaprezentowana jako koncepcyjny samochód na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu w 2014 roku. Po entuzjastycznym przyjęciu przez publiczność Toyota postanowiła wprowadzić ten model do produkcji seryjnej. Pierwsza generacja Toyota C-HR została oficjalnie wprowadzona na rynek w 2016 roku.
Toyota C-HR wyróżnia się nowoczesnym i oryginalnym designem. Charakteryzuje się dynamicznymi liniami, kanciastymi nadkolami, ostro zarysowanymi reflektorami i unikalnymi proporcjami. Dla Toyoty C-HR charakterystyczne są wysoko osadzone tylne drzwi, które nadają mu wygląd coupe. Uwagę przyciągają także detale, jak np. kształt tylnych świateł w formie diamentu, a także efektowne zderzaki i agresywnie stylizowane felgi. Model ten zyskał wiele pozytywnych opinii za swoje nowatorskie podejście do stylistyki crossovera.
W 2022 roku zaprezentowana została Toyota C-HR Prologue, która cechuje się unikatowym designem. Cechy charakterystyczne najnowszej C-HR to masywne nadkola, wyrazisty pas świetlny w tylnej części nadwozia oraz wysoka linia okien, a także kontrastowa, intrygująca kolorystyka. Pod maską znajdziemy silnik hybrydowy nowej generacji typu plug-in. C-HR Prologue kształtem przypomina coupe, ale oferuje sporo miejsca w kabinie. Projekt nowej Toyoty powstał w European Design Development.
Nowa Toyota C-HR - wersje silnikowe
Silniki hybrydowe łączą moc silnika spalinowego z silnikiem elektrycznym, co pozwala na oszczędniejsze zużycie paliwa i mniejsze emisje spalin. Układy hybrydowe wykorzystują technologię regeneracji energii, która odzyskuje energię podczas hamowania, co zwiększa efektywność i zasięg pojazdu. W trybie elektrycznym silniki hybrydowe pracują bezemisyjnie i w ciszy, co jest szczególnie przydatne w ruchu miejskim i podczas jazdy na krótkich dystansach.
Nowa Toyota C-HR z silnikiem hybrydowym
Do wyboru są dwa silniki hybrydowe:
Silnik 1.8 Hybrid 122 KM — charakteryzuje się wysoką efektywnością paliwową i oferuje płynną jazdę bez zauważalnych szarpnięć. Przełączanie się między trybem elektrycznym a silnikiem spalinowym odbywa się łagodnie i bez zakłóceń, co przekłada się na komfort podróżowania.
Silnik 2.0 Hybrid Dynamic Force 184 KM — generuje większą moc w porównaniu do silnika 1.8 Hybrid. Oferuje mocniejsze przyspieszenie i lepsze osiągi, co zapewnia dynamiczną jazdę.
Nowa Toyota C-HR wyposażona została w bezstopniową automatyczną skrzynię biegów CVT — to innowacyjne rozwiązanie w dziedzinie układów napędowych samochodów. Bezstopniowa skrzynia biegów może dostosować przełożenie w czasie rzeczywistym do zapotrzebowania na moment obrotowy, co pozwala na optymalne wykorzystanie mocy silnika i zmniejszenie zużycia paliwa.
Nowa Toyota C-HR i jej multimedia
Nowoczesny system multimedialny umożliwia obsługę smartfonu z poziomu dużego dotykowego wyświetlacza, co bezpośrednio wpływa na bezpieczeństwo na drodze. Kierowca ma do dyspozycji sterowanie głosowe – wystarczy wydać odpowiednie polecenie, a system nawiąże połączenie czy też uruchomi nawigację lub muzykę. Interfejs Android i Apple pozwalają na obsługę ulubionych aplikacji, bez konieczności sięgania po telefon w czasie jazdy.
W Toyocie C-HR zamiast tradycyjnego zegara znajdziemy cyfrowy – digital cockpit to duży wyświetlacz zawierający informacje o wszystkich kluczowych parametrach jazdy. Cyfrowy zegar gwarantuje dobrą czytelność w każdych warunkach oświetleniowych i umożliwia wybór trybu wyświetlania, co dodatkowo wpływa na komfort użytkowania.
Nowa Toyota C-HR - cena
Ceny Toyoty C-HR zależą od wersji wyposażenia – jeśli szukasz ekonomicznego auta z dobrym wyposażeniem, wybierz Toyotę C-HR w wersji Comfort. Jeśli zależy Ci na bogatym wyposażeniu, to dobrym wyborem będzie wersja Executive. Dla miłośników sportowego designu idealną propozycją jest wersja GR Sport.
Nowa Toyota C-HR i jej wyposażenie
W standardowym wyposażeniu Toyoty C-HR otrzymujesz dwustrefową klimatyzację, światła Basic LED, felgi aluminiowe i system multimedialny Toyota Touch 2. Bogate wyposażenie standardowe obejmuje pakiet bezpieczeństwa Toyota Safety Sense 2.
W wersji Style dodano między innymi inteligentny kluczyk i nawigację Connected z mapami online oraz darmową transmisję danych na 4 lata. W tej wersji otrzymujesz rozbudowany pakiet bezpieczeństwa, czyli system monitorowania martwego pola w lusterku i system ostrzegania o ruchu poprzecznym z automatycznym hamowaniem. Dostępny jest także system multimedialny Toyota Smart Connect. W wersji Executive dostępna jest klimatyzacja dwustrefowa z systemem oczyszczania i nawilżania powietrza oraz system adaptacyjnego doświetlania zakrętów i system automatycznego parkowania.
Toyota C-HR - konfigurator
Wejdź na konfigurator Toyoty C-HR dostępny na naszej stronie internetowej – skonfigurujesz swoją Toyotę, poznasz cenę wybranego wariantu i zapoznasz się ze szczegółowymi parametrami technicznymi. W zestawieniu przedstawimy także średnie zużycie paliwa oraz wszystkie szczegóły dotyczące wyglądu wewnętrznego i zewnętrznego Twojego wymarzonego samochodu! W konfiguratorze możesz wybrać kolor nadwozia i elementy wyposażenia standardowego i dodatkowego.
Forced client side injection based on cached strategy
POST https://aph-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/grade-selector/pl/pl?modelId=6c193d6b-514c-436f-ab43-654d97e601d8&utm_source=stopka.em.aso&utm_medium=stopka.em.aso&utm_campaign=stopka.em.aso&utm_id=stopka.em.aso
-
Hybryda Plug-in 223
Źródła energiiŁadowanie akumulatora hybrydowego lub tankowanie benzyny bezołowiowejŁączna moc układu hybrydowego223 KMŚrednie zużycie paliwa0,8-0,9 l/100 kmŚrednia emisja CO₂19–20 g/kmPrzyspieszenie 0–100 km/h [s]7,4 s -
Hybryda 197
Źródła energiiTankowanie benzyny bezołowiowejŁączna moc układu hybrydowego197 KMŚrednie zużycie paliwa4,8-4,9 l/100 kmŚrednia emisja CO₂108–111 g/kmPrzyspieszenie 0–100 km/h8,1 s